miercuri, 25 mai 2011

SECRETELE ALCHIMICE REVELATE



ALCHIMIA ESTE DEFINITA IN CEL PUTIN SAPTE MODURI DIFERITE:
1)Filosofie - deoarece cauta Adevarul Suprem si Intelepciunea Lumii;
2)Medicina - are tratamente din metale si remediul absolut Piatra Filozofala;
3)Magie - de aici provin licorile magice;
4)Spiritualitate - purificarea omului;
5)Ocultism - secretele se dau doar inteleptilor;
6)Religie - tot ce ofera alchimia vine de la Dumnezeu;
7)Mineralogie - studiaza mineralele si efectele lor.
De o inestimabila importanta este un text ca sta la baza alchimiei: TABULA SMARAGDINA.
Natura este ceva si originea sa nu poate fi decat unitatea eterna.E un vast organism in care lucrurile naturale se armonizeaza si rezoneaza reciproc .Moartea nu e decat disolutia fiintelor si intoarcerea in corpul propriei mame.
Alchimia trebuie sa imite metalogenia naturala pentru a ajunge la rezultate sigure .Alchimia foloseste viata ca element de lucru si perfectioneaza ceea ce natura a lasat neperfectionat si purifica lucrurile prin puterea spiritului continut in ele.
Chintesenta corespunde eterului spatiului - atunci alchimia are la baza legea absoluta.Puterea alchimistilor isi are temeiul in Principiul Vital conform caruia viata colectiva a sistemului solar e o parte sau unul din aspectele vietii universale.
Alchimia ofera viziunea inaltimilor pe care omul le poate atinge, ca adevarul e triunic: spiritual, mental, corporal; ca viitorul lui e mult mai maret decat se poate concepe si ca viata este lege si intelepciune.
Transmutarea are trei parti esentiale de care trebuie sa se tina cont:
-ANALIZA
-DESCOMPUNEREA(in parti componente a materiei)
-REASEZAREA(refacerea materiei in forma dorita)
Alchimistul perfect va recunoaste in corpul uman reprezentarea adevaratului athanor( vasul, recipientul alchimic de combustie, preparare) in care lucreaza Marea Opera sau Piatra Filozofala.
In continuare voi expune si cateva filme in care sunt revelate si alte secrete din alchimie:

3 comentarii:

  1. Am lasat un raspuns p bloguil meu la comentariul facut de tine. Asa ca nu are rost sa il repet aici. In schimb e admirabil modul in care scrii despre alchimie. Ai ceva ani de studiu.
    Foarte frumos blogul. Blogul meu pe care ai intrat nu prea l-am mai folosit, urmeaza sa ma reapuc sa duc cateva postari neterminate la bun sfarsit. Astept sa vb mai multe. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,sunt Domnul.X.V-am citit blogul. Este ceva de-a derptul suprem. Dar nu de asta as vrea sa vorbim,vreau sa-mi spuneti daca se poate din ce carti ai gasit informatiile?
    Imi puteti scrie oricandr dupa orele 18.
    va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. PENTRU DOMNUL X: VA MULTUMESC DE ASEMENEA CA IMI URMARITI BLOGUL SI VA POT SPUNE DIN CE CARTI M-AM INSPIRAT.M-AS BUCURA DACA MI-ATI LASA O ADRESA DE MAIL CAND VETI MAI INTRA PE BLOG.SPER SA VA POT FI DE AJUTOR CU INFORMATIILE PE CARE DORITI SA LE AFLATI.

    RăspundețiȘtergere